Gemengde gevoelens - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Stijnie Hazeleger - WaarBenJij.nu Gemengde gevoelens - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Stijnie Hazeleger - WaarBenJij.nu

Gemengde gevoelens

Door: Walt & Stijnie

Blijf op de hoogte en volg Stijnie

13 Februari 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vannacht weer even terug in Kuala Lumpur vanwege ons laatste uitstapje naar Langkawi.
Auckland was onze laatste stop in NZ en we verbleven in een B&B met gastvrouw Eileen die zo gek was als een deur en lagen constant in een deuk! Na 3 uur heerlijk te hebben gewandeld door Auckland, met als doel bezoek Nationaal museum. Erg mooi opgezet met name veel informatie over de Maori.
Afgesloten met een heerlijk diner bij two fifteen en morgenmiddag vlucht Kuala Lumpur.
Afscheid nemen van NZ viel niet mee! Onze ontmoetingen met de familie en vrienden hebben een diepe indruk achtergelaten!
De natuur, onze onderkomens, onze tochten: dit alles is onvergetelijk!!
Nu nog 3-4 dagen Maleisië (eiland Langkawi) tegoed.
Helaas wil het uploaden van foto's niet lukken op het moment dus dit houden jullie tegoed!
Zo meteen gaan we boarden dus tot over ....
Liefs, Walt en stijnie

• 13 Februari 2015 - 03:01

Joe And Narda Krans:

We are so happy that your holiday was an success! Perhaps you will come back some day and we can show you more from this lovely country.

We wish you a good trip home and please stay in touch.

XX from Joe and Narda.

• 13 Februari 2015 - 09:19

Yvonne:

Wat een superreis hebben jullie achter de rug .... Geniet nog ff lekker van zon en zee en tot snel. Ben zo benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
    Dikke x
    Yvonne

• 13 Februari 2015 - 18:48

Valerie:

wat zijn die 5 weeken snel gegaan nou nog veel plezier in Kuala Lumpur en ik zie jullie
    voor koffie dinsdag ochtend voor dat ik ga boarden dikke kus van mij X

• 13 Februari 2015 - 18:50

Valerie:

oh en nog een hele fijne rijs terug naar de kou hahaxx

• 15 Februari 2015 - 13:01

Frans En Nelleke:

Gisteren pas gehoord van jullie reisverslagen. Vandaag dus met terugwerkende kracht genieten van jullie verhalen. We wensen jullie nog een paar hele fijne dagen in Maleisië.
    Groeten Frans en Nelleke

• 15 Februari 2015 - 14:17

Lenie:

Wat leuk om dit alles te lezen en te genieten van jullie verhalen/foto's, ik ben weer even terug gegaan naar 1979/1980 toen ik daar geweest ben en heb veel foto's gezien van de zelfde plekjes die ik ook bezocht heb.
    Een goede reis terug naar Nederland.
    Groeten Lenie en Ruud