hot water beach in Coromandel - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Stijnie Hazeleger - WaarBenJij.nu hot water beach in Coromandel - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Stijnie Hazeleger - WaarBenJij.nu

hot water beach in Coromandel

Door: Walt en stijnie

Blijf op de hoogte en volg Stijnie

06 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Na onze wandeling van gisteren vandaag een rustige dag en een bezoek aan de geisers gepland.
Eerst zelf een rondje langs het meer gedaan om daar de vulkanische activiteiten waar te nemen en daarna naar een park waar de Maori's hun 'eigen' geiser hebben. Mooi aangelegd met veel historie zoals huizen/botenbouw en .... we hebben de Kiwi mogen aanschouwen!!
Daarna op weg naar Coromandel. Een plaats met veel stranden in de nabije omgeving. Lekker uitgeslapen en op zoek naar het hot water beach. Dit strand is beroemd om zijn warmwaterbronnen. Iedereen neemt een schep mee, graaft een kuil en gaat hier heerlijk in liggen :-) wij hebben deze mierenhoop gadegeslagen en echt hilarisch!!
Vandaag een lange reisdag richting kaeo.
Tot dan, groet, Walt en Stijnie

• 06 Februari 2015 - 21:16

Corrie:

Goedenavond Walt en stijnie

Wat bijzonder dat strand met die warmwaterbronnen , zorg wel en kijk uit dat walter je niet ingraaft hihi.
    hier koud maar dat is normaal ,voor de rest alles oke met ons . vooral genieten en ook een beetje uitrusten
    Tot horens ik volg jullie op de voet
    Groetjes van ons JOhn en Corrie en een dikke kus xxxxx

• 06 Februari 2015 - 21:38

Yvonne:

Ooohhhh wat maken jullie toch een super mooie reis! Heerlijk om te lezen.
    Dikke xx

• 07 Februari 2015 - 09:12

Wil:

Heerlijk al die warmte;hier ijzelt het nu...
    Ga lekker door met genieten!!!Liefs,A&W.

• 07 Februari 2015 - 16:50

Annie:

hallo stijnie en walt
    ff een berichtje uit het koude nederland
    mooi om te zien jullie reis en hoe jullie genieten
    en dat jullie iedereen zo op de hoogte houden
    maar hoelang blijven jullie nog weg
    mis je nu al met bowlen hihi
    maar lees het wel nog lekker genieten met zijn tweetjes
    tot horens en veel liefs uit nederland van annie en henk

• 08 Februari 2015 - 16:11

Jan-Dirk:

Zie zo'n bron wel als een aanvulling voor de B&B........