50-jarig huwelijksfeest ome Henk en tante Nancy - Reisverslag uit Palmerston North, Nieuw Zeeland van Stijnie Hazeleger - WaarBenJij.nu 50-jarig huwelijksfeest ome Henk en tante Nancy - Reisverslag uit Palmerston North, Nieuw Zeeland van Stijnie Hazeleger - WaarBenJij.nu

50-jarig huwelijksfeest ome Henk en tante Nancy

Door: Stijnie

Blijf op de hoogte en volg Stijnie

31 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Palmerston North

Onze 3 dagen familiebezoek Palmerston noord zitten erop :-(
Wat een bijzondere ervaring om je oom, broer van mijn pa, en zijn vrouw Nancy + mijn 4 nichten met aanhang te ontmoeten!
We hebben hier een heerlijke tijd gehad! Sightseeing met de familie, lekkere gerechten voorbereiden met mijn nichten I.v.m. het huwelijksfeest en 'gewoon' onder elkaar zijn!
Vandaag was een hele mooie bijzondere dag die we hebben afgesloten met een heerlijk diner. Daarna zijn Walt en ik nog even meegegaan met mijn oom en tante en nagepraat over ons verblijf hier in Palmerston. Het moment van afscheid kwam naderbij en dat viel me zwaar omdat je zoveel deelt met elkaar in zo'n korte periode.
Allemaal heel erg veel dank voor alles: de goede zorgen, alle aandacht, etc. etc. Love you all very deeply!!
Morgenochtend richting Mt. Ruapehu.

  • 31 Januari 2015 - 12:39

    Yvonne:

    Mooi dat jullie dat mochten meemaken. Xxx

  • 31 Januari 2015 - 13:57

    Tonnie:

    Wat een leuke foto's en wat lijkt hij op je vader, en wat ziet het er allemaal gezellig uit

  • 31 Januari 2015 - 15:03

    Jan En Marga:

    Mooi FEEST! te zien aan al die glunderende gezichten!!!

  • 31 Januari 2015 - 15:15

    Rudy:

    fijn om te lezen en te zien aan de foto's dat het leuk en gezellig was !! die hazelegers hebben wel veel weg van elkaar ongeacht zij vol of halfbloed zijn (haha). wil jij Walt wel vragen of hij voortaan zijn kleren in de winkel aanhoudt en wat meer moet eten. wederom knuffel en zoen en nog heel veel vakantieplezier xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stijnie

Open boek

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 9314

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 17 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: