Verzopen katjes - Reisverslag uit Tongariro, Nieuw Zeeland van Stijnie Hazeleger - WaarBenJij.nu Verzopen katjes - Reisverslag uit Tongariro, Nieuw Zeeland van Stijnie Hazeleger - WaarBenJij.nu

Verzopen katjes

Door: Walt en Stijnie

Blijf op de hoogte en volg Stijnie

02 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Tongariro

Iedere keer is het weer een verrassing waar we nu weer terecht komen en ja natuurlijk kunnen we dit vantevoren opzoeken maar we vinden het gewoon leuk om ons te laten verrassen en dit verblijf verraste ons compleet: een heus chateau, prachtig!!
Wat een entree en dan heb ik het niet over de entree vh hotel maar over die van ons: ik met teenslippers en 2 t-shirts over elkaar en Walt met zijn korte broek: geweldig!!
Prachtige kamer met vrij uitzicht naar beide kanten maar het is hier helaas minder goed weer waardoor het uitzicht niet ver reikt.
Heerlijk gedineerd, ditmaal in gepaste kleding, en vanmorgen fris op om een wandeling te gaan maken door dit prachtige nationaal park: weer of geen weer!! Helaas, het regende nog steeds maar up we go! We kozen voor de wandeling naar de waterval en ondanks dat we drijfnat werden heerlijk 3 uur gewandeld. Terug in het hotel alles snel uitgetrokken om te drogen en lekker genoten van onze high-tea.
Morgen op weg naar Roturoa en onderweg een stop bij Nanda Bright, dochter van een vriendin van ons die nu ook in NZ is, wederom bijzonder, toch?
Groet voor nu

• 02 Februari 2015 - 11:01

Jan En Marga:

Als je zo'n waterval ziet dan voel je de regen niet...
    Prachtig!
    Veel plezier en tot jullie volgende bericht!!!

• 02 Februari 2015 - 21:39

Jan-Dirk:

Ben blij dat het bij jullie OOK kan regenen, we hebben alleen niet zo'n mooie waterval. Toch weer een plus punt voor jullie. Ik zeg; goedemorgen.........

• 03 Februari 2015 - 20:03

Erica:

Wat heerlijk klinkt het allemaal. Mooie Plaatjes!!