March of the penguins - Reisverslag uit Portobello, Nieuw Zeeland van Stijnie Hazeleger - WaarBenJij.nu March of the penguins - Reisverslag uit Portobello, Nieuw Zeeland van Stijnie Hazeleger - WaarBenJij.nu

March of the penguins

Door: Walt & Stijnie

Blijf op de hoogte en volg Stijnie

19 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Portobello

Net thuis van een 5 uur durende tocht.
Vandaag op het programma: het spotten van de geel oog pinguïn,, de konings Albatros, de pelszeehond, zeeleeuwen en een hele serie vogels.
We hadden geluk en hebben alles gezien, incl een prachtige baby geel oog pinguïn. Eem groep konings Albatrossen en een kolonie pelszeehonden. Verder ongeveer 6 miljoen schapen behhhh.
Temperatuur hier op het schiereiland is zo rond de 15 graden en vandaag zelfs erg koud: zie bijgaande foto's.
Welterusten voor nu, het is hier nu 22:45 uur.

• 19 Januari 2015 - 22:10

Albrecht En Gemma:

Echt gave trip met mooie foto's. Jullie bericht net ontvangen dus op naar weer een mooie dag zeggen we maar. Geniet ervan, wij genieten op afstand wel mee. Groetjes en poot van Albrecht, Gemma en Femke

• 20 Januari 2015 - 08:08

Yvonne:

Hoi Walt en Stijnie,

Wat zien jullie weer mooie dingen, om jaloers op te worden (in de goede zin van het woord dan hè). Ook wij genieten op afstand mee.

Dikke kus van ons

• 20 Januari 2015 - 10:04

Maria:

Wat leuk om iedere dag een stukje reis mee te beleven. En dan ook nog met mooie foto's. Wat een indrukken. Geniet....

• 22 Januari 2015 - 08:21

Narda:

Hi Stijnie & Walt,
    Look on Facebook pictures from Cheryl, you will see where you will be going in a couple of days. Make sure you stop at Punakaky, and see the blowholes at Pancake rocks, this is well worth the stop.

enjoy your self. with love.